دانلود Red Faction 2 – بازی جناح قرمز
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود Red Faction 2 – بازی جناح قرمز
نوشته شده در یک شنبه 10 خرداد 1394
بازدید : 301
نویسنده : S.A.H

دانلود Red Faction 2 – بازی جناح قرمز

Red Faction 2 دومین نسخه از بازی مهیج فرقه قرمز در ژانر شوتر اول شخص و اکشن برای کامپیوتر می باشد که در سال ۲۰۰۳ میلادی به دست شرکت THQ منتشر شده است. داستان در سال ۲۰۸۰ یعنی پنج سال بعد از وقایع نسخه اول آغاز می گردد. دیکتاتور بزرگ یعنی Sopot بعد از فاجعه ای که سال ها پیش برای رسیدن به قدرت به وجود آورد، باز هم برای حکومت در دنیا تمایل نشان می دهد.

دانلود Red Faction 2 - بازی جناح قرمز

این شخصیت منفور در بازی Red Faction 2 از فناوری نانو کمک گرفته و داشمندی را به خدمت گرفته است تا سربازان فوق پیشرفته و غیر انسانی به وجود بیاورید و در عرض چند روز، تمامی مخالفانش را از میان بردارد و به هدف اصلیش برسد. گروهی که او در حال ایجاد آن می باشد، جناح قرمز نام گرفته و هر سرباز آن می توانید با چندین سرباز معمولی ارتش برابری کند. چون از جدیدترین و پیشرفته ترین تکنولوژی در مهارت هایش استفاده شده و به همین سادگی نمی توانید جلویشان را بگیرید.

 

امید همه به گروه شماست تا وارد میدان نبرد شوید و این فرد دیوانه را از صفحه روزگار محو کنید تا صلح و آرامش در دنیا حاکم شود. در ابتدای Red Faction 2 چون با نیرو های معمولی مبارزه می کنید، سلاج های چندان پیشرفته ای ندارید ولی به مرور زمان و گذراندن این سطوح ابتدایی، قدرت و سرعت سربازان دشمن افزایش خواهد یافت. البته شما نیز می توانید اسلحه های بهتری را در اختیار بگیرید و با افزایش مهارتتان در تیراندازی، به پیروزی برسید. تنوع نیرو های دشمن نسبتا زیاد بوده و در هر مرحله باید با گروهی جدید و زبده بجنگید. تسلیم اهداف شوم Sopot نشوید و تمامی قدرتتان را در گروهتان به کار بگیرید تا به نتیجه مطلوب برسید. بازی Red Faction 2 به خاطر این که حدود دوازده سال پیش ساخته شده، دارای گرافیکی متوسط بوده اما نمی توان از گیم پلی آن ایرادات جدی گرفت.

حجم فایل : ۱۷۷.۴۸ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

سایت منتشر کننده



http://ipi.loxblog.com/

:: موضوعات مرتبط: بازی هاpc , اکشن , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: